2 Augusti-:DD

Hallou!!
Det här är inte kul för ikke hästgillare men eftersom hästar är en del av mitt liv och bloggen handlar om mitt liv så får ni läsa det iaf^^

Brevet va om att jag troligen kommer bli halvfodervärd på Gisza. Min medryttarhäst:D Då hennes ägare börjar gymnasiet och bara kan ha med sig en häst.(Hon har två)
Men det blir som om jag är fodervärd fast jag betalar som en halvfodervärd... Lite snörrigt jag vet;S Och Jag blev så otroligt GLAD!! Trodde jag typ aldrig mer skulle få träffa henne efter 16 Augusti. Men ikke. OM nu mamma och pappa godtar det här iförsig. Fast jag är en bit på väg och det skulle inte bli Så mycket dyrare än vad det kostar med min ridning just nu:DD Så det är ett STORT +!!

(Mobba inte minerna-.-")


Världens finaste ponny!
Puss:*


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej jag heter Emilia . för många år sen gick jag på en ridskola som hette Hästis , där fick jag rida den underbaraste hästen i världen (Gisza vem). jag fastna direkt för hennes charm jag älskade henne lika mycket som min egen häst , men en dag var hon borta dom sa att hon var såld , det var den värsta dagen i mitt liv ! jag fortsatte med mitt liv och hästis la ner , jag hann aldrig fråga min ridlaärare vem dom sålt henne till . men nu 3 år senare hittar jag bilder på henne . jag vill bara veta hur hon har det och vart hon kom . jag saknar henne så mycket !!!!! kan du kramma o pussa henne jätte mycket från mig från mig (Emilia Malmgren).

2011-08-17 @ 22:25:21
Postat av: Emilia

Hej igen jag undrar bara nåra saker : vilket landskap har hon kommit till , vem äger henne , hur gammal är hon nu , är hon fortfarande jätte pigg ? /Gisza vem älskare

2011-08-18 @ 17:51:02

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0