26 Augusti-Now it's up and running

Hallou!
Skolan har värkligen börjat! nästa vecka 3 läxförhör och om veckan efter det första provet. Sen kommer det två prov till efter det som vi vet om nu-.-" Jaa åttan va det.Men ändå kul att vara tbx och träffa alla underbara och såklart klassen;) Haha tror jag nästan saknat alla! Haha^^
Hur har era första skoldagar varit?:)

Stallet igår blev väldigt sent så orkade faktiskt inte blogga igår:/ Men nu ska jag se film men slänger in ett till inlägg senare ikväll så håll utkik;)

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, ska vi följa varandra via bloglovin? Eller så kan du anmäla dig till veckans blogg hos mig! :) kram

2011-08-27 @ 00:31:45
URL: http://tinanj.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0