29 Augusti-Alexandra Plate

Alexandra Plate-Bästisen långtlångt bort. Den där riktigt söta braiga tjejen som man bara inte kan bli arg på. Vi har också känt varandra ett tag. Ändasen vi träffades så har vi haft roligt. Våra mammor träffades när vi va väldigt små, inte änns ett år gammla. Vi skapade något då, ett vänskapsband som aldrig skulle glömmas bort!

Men du flyttade och vi förlorade kontakten. Något jag skulle komma att ångra. Men något jag kommer ihåg är det där samtalet för ca 4 år sen. Känslan av att äntligen få höra din röst. Vi kom inte riktigt ihåg varandra men när vi pratat ett tag var det helt klart. Vi hade inte glömt bort varandra efter 4 hela år ifrån varandra. Och det måste ju betyda något. Att jag och hon, världens sötaste bästis du någonsin skulle kunna tänka dig inte hade glömt bort varandra. Efter 5 år så hörde vi varandras röster och känslan kan jag fortfarande komma ihåg.

Och efter det där samtalet skulle vi få många minnen tillsammans. Den första kramen var något jag Altid kommer komma ihåg! Första gången vi träffades på 5 år. Det var bara en natt. Men en natt jag föralltid kommer ha i minnet. Saknaden efter dig kan ibland bli hård. Det gör iblan ont att inte ha dig här i Nykvarn. Men jag vet att du alltid finns där ute. Och jag vet att vi snart träffas. Att ha världens sötaste och snällaste bästis en bit ifrånsig kan göra ont, men känslan av att träffas går nog inte att beskriva. Det bildas ett speciellt band mellan såna tjejer. ett band som ALDRIG , aldrig kan brytas!

Du fyllde 14 och jag kunde inte komma. Trodde du ja. Helt plötsligt flög jag ut ur er bil och din min, haha gud va du blev rädd. Den helgen hade jag så otroligt kul! Och vilka kompisar du har där borta.

Alla dagar med dig är några av de bästa dagarna i mitt liv. Och dom får jag ha roligt med dig-Alexandra plate.

En av tre halvor som håller ihop mig:*

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack <3 jag älskar dig! <3

2011-09-04 @ 20:36:58

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0