4 Augusti-Imorgon kommer Alexandra:DD

Hej alla läsare:)

Kommit hem från stallet för inte så längesen efter att ha sovit där^^ Målat har jag oxå gjort. Elmirah va halt igår fast idag va hon ba svullen och lite varm... Framsteg;)

Och imorgon kommer äntligen Alexandra!!:DD Gud va jag har saknat henne och det ska bli grymt. Kommer bli ett bra slut på den här sommaren.
Usch, sommaren är ju snart slut ju:(((( FY BLÄÄÄ. VILL INTE HA VINTER!</3


Och eftersom bara en blogg anmält sig till veckans blogg så förlänger jag tiden tills på lördag. Så anmäl er NUU!!
Puss:*




Kommentarer
Postat av: Emilie c:

Kan vara med i veckans blogg c:

2011-08-05 @ 15:26:29
URL: http://thegrahss.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0