11 December-Äntligen!!

Idag galopperade jag Gisza lite för första gången på typ 4 Veckor!! Hon kändes sjukt pigg/framåt/fräsch. Och arbetsvillig. Haha och gud va glad hon blev när hon kände fattningen. Sen ville hon bara springa och springa...
Men de blev galopp på varje långsida 1 gång/varv. Alltså 4 fattningar och bara på rakspår! Vi vill ju nt att hon ska falla tillbaka med svullnad och varma ben. Så imorgon blir det inga galopp utan bara skritt och trav så kör vi lite galopp på Tisadg igen(y)
Känner likosm att jag tar de säkra före de osäkra när det gäller detta!

Och Giszas flås är nere på 0 nu igen -.-" Så de blir något att jobba med. Travintervaller eftersom jag nt ska galoppera så mkt nu i början.. Och om allt går som de ska tänkte jag nog plocka fram lite bommar till veckans slut. Så håller tummarna nu !

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0