16 December-Mys!

Nu blir de att tända upp lite ljus i rummet och lägga sig och kolla först de missade avsnittet av VD sen kolla någon film. Skön fredag!
Vad gör ni såhär på kvällen?

Dagens ridtur va rätt intressant... Hmm xD
Fick Elins sadelrengörning då hon nt kan använda den till sin sadel. Så nu är sadeln riktigt fin och blank. Innan kunde jag ju bara göra rent den med vatten eftersom de slutat tillverka de jag behöver. Men bästa Elin gav mig den gamla. Imorrn blir de stallet tidigt för uteritt med Elin och Atasja. Sen hem och fixa sig för drar in till stan med Frida på eftermiddagen. Planer för kvällen är oxå inbokade.

Ha en bra kväll!

Nu ska jag mysa med lila kärleken ;D



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0