27 December-Gårdagen Min.

Igår var de tidsbrist igen. Stallet vid nio. Han bara rida i 30 min men hon blev riden iaf. De hade blåst så mkt här att ett träd vid Alén upp till stallet rasat. Och de är stora träd. Fatta vad de blåst då! Iaf, hem vid halv ett och sen satt jag i bilen 30 min senare. Nyduschad och klar. Grymt gjort av mig tkr jag själv! Börjar ju bli rätt bra på att duscha och göra iårdning mig på väldigt kort tid nu...

Iaf, iväg till sollentuna, till kusinerna (y) Där åt vi och hade de mysigt. Alla pappas syskon (4 st +pappa) va där med familj. Så träffa nästan alla kusiner oxå ;D RIktigt skoj va de iaf! Kom väl hem runt nio och då va jag sjukt trött så la mig nästan direkt och läste. Därav ingen uppdatering igår "/


Men en liten fråga till er. Är detta röd lr rosa? haha, kan verkligen nt se ;s


Ibland ser de ut som röd och ibland som rosa...

Kram!

Kommentarer
Postat av: tjululu

hahaha bra blogg.....! <3

2011-12-27 @ 14:10:56
Postat av: Emilie Grähs

Röd ;)

2011-12-27 @ 19:48:02
URL: http://weed.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0