28 December-Tagga Heron med Amanda!

Blev att ligga och dra sig ordentligt idag! Iaf, senare ikväll drar jag och Amanda till Heron för att kolla bio. Vi har nt bestämt film än med ska till amanda snart så gör de då (y) Iaf, eftersom uppdateringen igår va grym så åkte oxå statestiken upp. Den har ju vart lite nere eftersom jag nt vart så igång här på bloggen. Men ändring på de nu!!

Livet leker just nu och då känns de mkt roligare att blogga. Nt bara skriva massa tråkiga "detta gjorde jag idag" och blablabla. Nt alltid så kul att läsa. Nu blir de att fixa några tidsinställda som kommer under dagen. Sen fixa sig och dra till Amanda. Awesome dag ska de bli.

Kram sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? ;)

2011-12-28 @ 16:21:26

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0