3 December-Dumma internet!

Vart i stallet nu på morgonen för Gisza skulle skos. Så nu har hon nya fina skor(y)

Detta skulle bli att roligt inlägg och hade tänkt dela med mig av lite bilder. Men icke då, bara för de så ska mitt internet sluta fungera så nu när de funkar igen har jag nt mkt tid. Ska nämligen ta tåget till stockholm för julmarknad på skansken coh imorgon lite shopping och julklappshandling.
Men uppdaterar ikväll och då med lite fina bilder från dagens besök på skansen.

Bild från förra gången jag va på julmarknad på skansen. Då vart det snö kan man ju säga! xD

Har ni skrivit er önskelista?
-Jag delar min med er imorgon!
Kram sålänge.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0