23 Juli-Teneriffa

Dag 1 och 2

Dag 1:Vi anlände till teneriffa ca kl 15.00. Då tog vi oss till hotellet- Hollywood Mirage. Det va skitfint och jag fick till och med ett sovrum. Memme klagade som vanligt på lägenheten. Balkongen var förliten och vardagsrummet var trångt... OSV-.-' Jag,Olle och Johan gick och badade efter maten. Pollen va faktiskt rätt bra! :)




 

Dag 2:

Vi satt bara vid poolen, gick och handlade mat och tog det lungt. Vadret var toppen! Vi hade köpt ett "sportscard" så vi skulle kunna va med på aktiviteter,gymma och spela tennis blandannat.

Semestern hade börjat bra...!

 


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0