5 Juli-Min shopping;)

Hallou igen^^
Kom hem från stan för 2 timmar sen ungefär. Hade riktigt kul! Först gick vi och fönstershoppade lite och satte och för att fika. Vi delade på en muffin och en chokladbiskvi(stavning?;S) Iaf, sen så började vi själva shoppingen eller vad man ska säga och det va skitmycket rea! :D Men detta fyndade jag iaf:

Ring från JC-59:-

 

Örhängen från ur och penn-20:-/st

 

Värmeskydd till håret från HM-69:-

 

Tröjor från BIKBOK-99:- och 149:-

Puss

Anna:*

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilie c:

Jag älskaar magtröjorna! ;o <3333

2011-07-10 @ 13:25:04
URL: http://thegrahss.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0