7 Juli-Inatt drar vi^^

Kära läsare,
Det här blir troligen det sista inlägget från dator i sverige. För tidigt imorgon så drar jag te spanien:D Teneriffa rättare sagt. Så uppdaterar från flygplatsen och sen får vi se om dom har datarum eller något liknande på hotellet så jag kan blogga därifrån. Tar inte med min dator då jag inte orkar kolla upp om det finns trådlöst på hotellet... Men om det inte finns någe datorer så blir det inlägg från mobilen lite då och då:) Men sen när jag kommer hem så blire en riktig bildbomb!! :D Men ha tålamod då jag kommer vara borta ett tag...;/ Men sak bli grymt kul och sjönt!

Vi kommer byta hotell efter en vecka:) Inte för att skryta men riktigt fina hotell iår:D Kommer sakna alla söta här i sverige men jag klarar mig nog. Så lång tid ska jag ju inte vara borta:P


Stranden



Hotellen:D
Puss:*

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0