7 Juli-Morning my darlings:*

Godmorgon kära läsare! Det blev en tidig morgon så har precis ätit frukost och ska snart ut på en liten cykelrunda. Vädret är kanon så ut med er och ligg inte hemma hela dagen!
Har även funderat på vad jag ska införa för nytt till blogge.... För det första ska jag försöka fixa till bloggens utseende till ett lite somrigare... Men det får bli efter spanien tror jag. Och sen tänkte jag höra lite med er läsare om vad ni tycker jag ska införa för nytt. Så kom med förslag!!

Ska jag skriva mer om stallet och min vardag där nere?
Skolan,vänner fridit?
Familjen och våran tid tillsammans?
Ska jag ha egna tävlingar?
Tips,mode och kläder?

Jaa det kan va nästan allt möjligt. Så komentera nu och vissa att ni vill förbättra min blogg! För utan er mina fina läsare skulle jag inte blogga. Jag skriver för er!:)
Puss:*

Kommentarer
Postat av: Emilie c:

tycker du ska skriva om allt det! c:

2011-07-10 @ 13:27:59
URL: http://thegrahss.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0