10 November-Min dag i helhet.

Första dkoldagen efter lovet och det är fredag imorrn.Vilken vecka de blir för mig asså ;o De va iaf skönt att komma till skolan igen. Tro det eller ej, men saknat den. Eller ja, jag har inte saknat SKOLAN men alla underbara och så är det ju tråkigt att vara hemma och va sjuk.

Första lektionen var de elevens val(y) Jag är med i Luciagruppen. Jag och frida funderade på att ställa upp som pepparkakor men vi får se hur de blir med de nu..o.O Vet oxå vem jag ska rösta på som Nykvarns/Lillhagas Lucia. Jättesöt är tjejen iallafall! Haha, innan lunch hade vi no-labb. Sjukt tråkigt men de gick bra. Rätt cool sak vi fick testa. Även fast de skulle visa hur gallan och gallblåsan funkade :s Harar att jobba om människokroppen. Jag ser framför mig hur allt det där jag läser om pågår i mig och jag får typ kväljningar. Usch, inte trevligt. Jaja iaf, de vi gjorde idag blev typ lite lila så va tvungen att ta ett kort (y)

Haha, dagen gick vidare och på matten fick jag en ny bästis, Urban heter han!

De va jättemörk bakgrund så bilden suuuger.
Nu blir det att chilla hemma sen drar jag till konfan(y)
Kram!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0