11 November- 11/11

Snacka om att de ska vara stooor uppståndelse bara för att det är 11/11. Haha lite roligt att se hur alla typ "firar".. Jaja nu ska vi inte mobba här;)

Är helt slut även fast jag bara vart i skolan 2 dagar denna vecka. Haha min kropp är inte riktigt på. Men nu har jag kommit hem och duschat och snart mat (y) Sen blir de idol från datorn så man kan börja plocka ihop rummet. Flyttar ju ut och byter med brorsan imorgon. Happyface på de ska jag bara tala om! Nyinköpta tavlor, väggbokstäver, hylla och ljuslyktor. Kommer nog bli bra (y) Kommer bilder efter helgen.
Imorgon blir de utgång med Elin och Emma. Vi drar och äter på NMG sen hänger vi väl ute en stund innan vi går till elin för film. Grym lördagskväll med tjejorna ser jag fram emot!


Oj, måste äta. Haha kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0