2 November-Mitt Linköping<3

Gick upp tidigt, 05.30 och tåget avgick en timma senare. På tåget snacka ja me en ja, "sovande" viktor. Hahah ja att snacka men en "sovande" skåning är väl inte det bästa man ska göra om man vill höra vad dom säger men de funka:P När ja kommit till Linköping va det fullt upp hela dagen. Ja, de har jag ju redan berättat för er så skriver inte de igen. Ni kan läsa om det här.




Så tar och berättar Söndag och framåt nu. Viktor och Vanja (Alex kusiner) kom ju som sagt på söndag kväll. Vi åt och sen va jag och Alex tvungna att förlja med hem rätt tidigt:/ Så blev inte så mycket tid med dom då. Men de kan man ju säga att vi tog igen ;)

Måndag förmiddag cyklade ja och Alex till hennes mormor och morfar. Där kollade vi film och viktor gjorde oss halft döva med sin musik. Hahah bra va det iaf^^ Spela ps3 lite oxå. Fast ja hoppade dexD

På kvällen drog Jag, Alex, Ika, Viktor, Henrietta och Vanja på bio. Vi såg In Time. Bra film!

Sen "sov" ja och alex över. Film hela kvällen i källaren med viktor och Alex(y) Paranormal Activety 2. Inte ett dugg läskig, bara obehaglig!

Tisdagen vart de upp vid 9 typ... Frukost sen kolla film igen. Musiken och sten,sax,påse med straff efter det(y) Haha fan va kul de va.. Förlåt om ja slog lite hårt viktor... Sen drog ja och Alex ut med raffie medans Viktor började med middagen. Blev jättegott!

Igentligen skulle ja och Alex åkt med till henne igen eftersom jag skulle ta tåget tidigt dagen efter. Men vi alex flörta till sig en natt till me mig och kusinerna^^ Vi fick sova en natt till om vi cykla där ifran halv 7. Ofc! Så blev en till natt. Denna lite bättre kanske... Men de vet inte ni vrf;)

Klockan 06.00 ringde klockan och vi gick upp. Stackars viktor som gick upp då oxå för att säga hej då:P Sen så packa ja och tog tåget till Nykvarn. Så nu sitter jag här och har inget att göra. Vill tillbaks till Linköping Nu! Det ändå som suger är att jag snackar stockholmska/östgötska/skånsk. Låter fördjävligt-.-"

Så detta har varit min början på lovet. Nu ska jag se till att inte sakna alla där nerifrån för mkt. Men sakna er, de kommer jag göra!
Kram<3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0