25 November-Dags för snö?!!

Hejsan!
Hoppas ni har en trevlig fredag. De kommer iallafall jag ha. Precis kommit hem från stallet och duschat. Snart blir de middag med familjen sen VD. Gaash vad jag har längtat:$ Sååå grymt bra är de!
Loggar skype oxå (y)


Har börjat sätta igång Gisza nu. Travat två dagar och gud va hon är sammarbetsvillig och arbetsam! Helt sjukt. Man märker att hon inte gillat att bara få skritta runt i 1 1/2 vecka. Men nu är hon typ helt bra i benet så snart är vi igång igen!
Och nu tycker jag att de verkligen är dags för snö. Bitande kyla och lera. Usch på detta! OCh snön lyser ju upp oxå. Och eftersom de regnat rätt mkt så är padocken en enda sand/vatten-lera-.-" Något vi ryttare och hästar Inte uppskatter!

Riktigt fina benlindor efter 30 min ridtur i padocken......
Kram på er!




Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0