30 November.Nehe, dags att tagga ner..

Just nu jobbar jag på att ta igen typ 4 månaders sömn. De går himla bra och känner att jag blir piggare och piggare. Så idag tänkte jag faktiskt släcka lampan och smsa lite innan klockan änns är 22. Duktig Anna nu!
Hunnit med rätt mkt idag oxå. Bloggat 3 ggr och de va ett tag sen, pluggat, stallet och nu sängen innan 22. Awesome dag(y)

Iaf, humöret är val bra. Lite deppig iblan kanske. Men de finns såklart en anledning..
Men oftas väldigt glad på sistonde och har grymt kul med alla awesome vänner som jag har runt mig! Och hjärtat slår lite extra just nu<3

Gisza är klippt igen oxå. Denna gång var de Fanny själv som klippte. Blev awesome för att vara andra gången hon klipper en häst!



Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: fanny

andra? fjärde gången var det haha :)

2011-12-02 @ 22:10:56
Postat av: fanny

haha och ränderna var faktiskt sannas fel ;)hon failade lite på magen... stort missatag att låta henne hålla klippmaskinen from da beginning

2011-12-02 @ 22:15:47

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0