8 November-15 år..

"Bara" ungefär 5 månader tills ja fyller 15.. o.O
Kommer liksom ihåg min tjejmiddag jag hade när jag fyllde 10. Hahah vilka minnen;) Jaja, sitter iallafall och funderar på vad jag vill göra när ja fyller 15.. Inte varje dag direkt. Okej, de är inte varje dag man fyller 14 eller 8 heller men 15 är någe speciellt. Håller ni inte med?
Jag och mamma har snackat om att jag ska få ta med mig några kompisar på kryssning.. De fastnade jag för direkt och ska höra med mina underbara tjejor om de har lust att hänka min idé. Skulle bli galat kul iaf! Vi får se hur de blir men jag kommer sattsa på att försöka komma iväg på krysning(y)



Krysning?

Btw, fortsätt fråga till frågestunden. Svarar imorgon(y)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0