9 November-Svar!

Som jag lovade så svarar jag nu på era frågor ^^


Bara för att fråga en helt ramdom fråga.. har du haft hål i tänderna någon gång? :) Nej de har jag inte haft. Har bara haft en tand som vart på väg att få ett hål :p

Hur ska den perfekta killen vara? Den här frågan är jättesvår! Men han ska va omtänksam, snäll och ha humor. Jag tror de är de viktigaste för mig iallafall. Sen gör de ju inget om han har brunt hår, vältränad kropp, är söt och har gröna eller bruna ögon. Men de är inte lika viktigt.

Vad är dina framtidsplaner ?:) Musiken kommer alltid ligga och skava någonstanns. Så musik! Men troligen så kommer jag att gå en vetrinär/natur linje på gymnasiet för at bli, ja som sagt Vetrinär :) Sen ska jag ha familj om "några" år, resa mycket och se saker!

heej ^^ <3 Hej :)

favorit kläder? Jadu, min onepice lätt! (y)
singel eller inte? Singel........
vf e du så fin? för att du har smittat mig ;*
är jag konstig? Japp, riktigt konstig. Men de gillar jag!
kan vi ses den 21 och 22? CUZ I HAVE FREAKING STUDIEDAG :D Jaaa, vi får se :D
tihi ;)
älskar du mej?
Jag älskar dig något otroligt!!!
puss!!! <3 Kram!<3

halloj den handen med grönt nagelack är min :)))Haha inte för att de är en fråga men, aa xD

Har du brutigt något, åkt àmbulans eller legat inlagd på sjukhus någon gång? Jag har faktiskt aldrig gjort något av de va jag kan minnas. Men jag har ett snett skulderblad´. De fick jag genom att jag ramlade av en B-ponny. De kan jag ha rätt mycket problem med ibland :/

Hur mycket får du i månads peng? Jag får 300 i "handen". Sen har jag ju en häst som måste betalas också.. De kan bli rätt mycket i månaden.




Favoritplagg nr.1 lätt ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Tack :) Är allt bra med dig?

2011-11-09 @ 23:09:49
URL: http://Evaaaahs.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0