13 Oktober-Scary shiiit!

Kommer troligen träffa Alexandra på lovet! :D Gud va jag saknar bruden. Har inte träffats sen sommaren:O

Snart blir det till hade slava med Emilie lite;) Du ska fixa en ny header till mig!! hahah måste ha en ny igen. Med nya fräscha bilder. Och så jag inte använder Mathildas bilder-.-" haha bara vi som fattar! Stallet idag va skönt. Inget ridande med 2 hästar att ta hand om. Men mathilda va där och roade upp stämningen. Tyvärr så va ju inte min söta gris Elin där men henne ser jag imorgon så de e chill.

Sen såg jag en jätteläskig sak på fb. Kolla på de tre prickarna vid näsan i 10sek. Kolla sedan på väggen eller taket i 20 sekunder ungefär. Scary shiit gott folk!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Kaela

wOOA, läskigt O.o

2011-10-14 @ 11:46:41
URL: http://kaelas.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0