18 Oktober-dumma video!

Medans jag mockade idag kom jag på att jag aldrig berättat om Gisza. Vet ni änns att hon är ett arabiskt fullblod? Så kommer ett inlägg imorgon, "Gisza's story". Dåligt av mig att inte kommit på det förut!
Och påtal om mockning så är det faktiskt rätt skönt. Jag får en egen stund, helt själv i mina egna tankar och kan liksom tänka klart för en gångs skull. Det ger en lugn och jag får svar på frågor jag ställer till mig själv varje dag..

Denna film skulle kommit i ett inlägg i söndags med det las aldrig ut :S så ni får kolla på den 2 dagar senare .


Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0