25 Oktober-Grymgymmm!

Precis kommit hem från ett grymt träningpass. Känner redan nu hur kroppen kommer värka imorgon. Fast de gillar ja för då vet jag att de gav något ;) Haha träna 1 1/2 h .
Först flås. Löpning/cykel/rodd.
Sen styrka. Ben/rygg/mage och lite arm... xD Haha och imorgon blire att träna core. Gud va jag kommer känna mig duktig!
JAH SKA TILL LINKÖPING PÅ LOVET :DDDD Drar lördag förmiddag och åker onsdag morgon. 4 nätter och 5 dagar i bästa Linköping me de bästa! Aaa de ska bli så megabäst jue!!
Nej, nu måste jag bara slappa lite men puss!

Kommentarer
Postat av: beccis

hur mår du idag? :)

2011-10-26 @ 13:47:43
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0