26 Oktober-Ajajaj!

Som sagt så fick jag lite träningsvärk. Värst äre i magen ska ni bara veta. Kan inte skratta eller använda den knappt. Haha och nu ska jag snart dra iväg på gruppträning i core oxå. Haha kommer känna mig riktigt duktig efter det! Känner att jag är taggad för mer träning framöver. Så muskler byggs just nu, med ridningen och allt oxå! Men vila är ju en viktig byggsten för att komma i form och bygga muskler. Men det är inte många som vet och många som skiter i det. ikke bra! Tränar me denna underbara tjej,


Nu ska jag nog ta och äta något för att sedan byta om och dra iväg. taggad och ska bli riktigt kul.
Länktar till lovet ya!

Kram!


Kommentarer
Postat av: EMMIE

Sv: Jag hade gärna skickat en länk, om jag nu kommer ihåg hur jag laddade ner det..! Du anar inte hur mycket jag testade för att skaffa photoshop, men jag sökte på youtube. Det kan du ju göra, fast titta på kommentarerna på klippen där folk har skrivit, så att du vet att de inte luras! & det kaaan ju hända att man får virus med ju, men man får ju hoppas på att man inte får det. :)

2011-10-26 @ 18:45:28
URL: http://nioosju.blogg.se/
Postat av: emmaa - fjording blogg

239 eller ngt tro ja :p



kolla på hemsidan :D

2011-10-26 @ 19:04:10
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: johanna

taack!:)

2011-10-26 @ 20:17:13
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0