30 Oktober-Grym natt!

Hela gårdagen var de fullt upp. De va typ spökkväll i Alexandras stall och de blev skitbra förutom att alla blev lite halvt sura. Hahah linköpingsbor ;)
Och så går dom runt och klagar på att ja snackar stockholmska. Hahah men vafan, va ska jag göra åt då? FAst just nu håller jag på att börja snacka "Linköpinska". Guud va jobbigt de är. Hahah.

Igår så skulle ja,Ika och Alex skrämma de "små" barnen och vi sminkade oss riktigt fint;) Här har ni resultatet. Bjuder på denna

Man ser inte min fina toffs jag hade mitt på huvet ;)

Haha snygga tjejor de där!
Kram

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0