5 Oktober-GiszaBomb!

som jag sa tidigare så kommer nu en liten GiszaBomb;D

Iaf, Gisza blev ju som sagt klippt igår. Trodde inte att hon skulle passa i det men ojojoj så sööt hon blev! Vi hade bestämt att all päls förutom vid ansiktet och på benen skulle bort. Och alla ni som nu blir helt ifrån er när ni hör att vi inte sparat något på ryggen, chilla! Vi vet vad vi gör!


Inte jättebra bilder. Men har man inget annat än en mobil just när man behöver ta kort så får det duga!

Körde intervaller idag med Elin. Både Gisza och atasja börjar få upp flåset nu. Riktigt kul! Vi har börjat utveckla intervallerna nu så det blir jobbigare för dom. Så mer galopp och mindre skritt.
I övrigt så blir Gisza smalare och smalare. Ett bra täcken? JA! Men snart så måste jag göra om foderstaten eftersom det börjar bli, tyvärr, vinter och kallare. Så skruttan ska få lite mer mat;)
På Söndag åker jag troligen tilll Hööks för att bytta en förbaskad reflexbrösta som gick sönder första gången jag använde den!:O Dålig kvalitè. Och så ska jag troligen köpa nytt rosa ludd. haha hon är ju faktiskt världens sötaste ponnie! Då måste man va söt också.

Söt ponnie idag innan ridning!
Kram<3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-10-06 @ 12:09:56
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto"

trevligt :)



nej ja mår inte bättre :/

2011-10-06 @ 14:05:04
URL: http://autophoto.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0