6 Oktober-dö höst!

Ja precis, DÖ höst! Usch, du är bara blött, äcklig och kall! Det ända som är fint är löven. Så hallå säger inte det någonting? FÖRSVINN från denna värld. Kan du inte bara typ flyga iväg till pluto elle någe?! aaa blir galen!
Men det kan iförsig vara mysigt att bara sitta inne och mysa när det regnar. Men när man måste ut och cykla när det värkligen öser ner, då kan det dö! Blev seriöst blötare än regnet själv! Blä.

Men efter regn kommer solsken...

Någe jag kankse skulle ta och tänka på.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Följa varann via bloglovin ? :)

Postat av: SANNA

SV: Okej! :) just nu läser jag lite i din blogg ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-10-07 @ 16:49:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0