7 Oktober- We're going down down down.

Goder afton alla!
Skolan va chill. Förutom att de va lektioner dåe men de får man ta;) Kl 20 blir det hoppträning för Demi med elin. Ska bli assroligt att träna lite. Inte gjort de på två veckor:O
 Men jag och brorsan är hemma själva nu för mamma och pappa drog till stan så funderar på att överaska med Fredagsmiddag... Tror jag gör det alltså. Så sugen på attlaga ihop något riktigt gott! Synd att jag glömde hemkunskapsboken i skolan. Ddär finns det 100 sidor med superrecept ju!"/

Lördagen kommer vara lungn. Hovis kommer och sen ska jag rida. Det är de ända som är inplanerat. Men söndag är liite mer uppbokad! Först konfagrej sen den årliga marknaden man bara iinte får missa! Drar dit med Frida, Moa, Kajsa och Tim. Kommer väl fler som hänger på oxå men de e ju lungt. Sen åker jag till hööks med Emma och sen till stallet för att rida dressyr på Gisza. Lite kort om min helg. Vad ska ni göra i helgen?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Följer dig via bloglovin nu! Säg till när du följer mig!:D

2011-10-07 @ 16:25:41
URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: sophey

vad kul :D tack så mycket sötis!

2011-10-07 @ 16:29:53
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket ;)

2011-10-07 @ 17:07:51
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0