8 Oktober-1 år går fort!

Sitter och kollar igenom bilder från förra året. det är heöt otroligt vad allt förändras! Då va jag Anna Eriksson som alltid va glad och flummig. Som inte hade problem med något eller någon. Men nu är jag inte alltid glad och flummig. Jag försöker hålla masken men ibland kan jag bli riktigt j*vla jobbig och det beror inte på att jag blivit tråkig och den glada Anna inte finns kvar längre. Det beror på att jag inte har det lätt alla gånger. Önska jag bara kunde spola tillbaka tiden till då jag gick på Björkesta.. Känns som om jag värkligen behöver en knuff ut ur mörkret just nu. Och jag är påväg. Jag kommer sakta tillbaka. Sakta men säkert blir allt ljusare. Och kraften tar jag från stallet. Om jag inte haft stallet och alla står ut med mig skulle jag vara på botten av det bottenlösa.

Tack!

2010¨



2011




Inte bara mitt inre har förendrats. Utan JAG, mitt utseende har förendrats något otroligt..



Kommentarer
Postat av: Bobo m W

Fan va fet Gisza ser ut asså..

2011-10-10 @ 15:33:10

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0