8 Oktober-Gisza temat xD

Hoppträningen igår gick värkligen super! Vi hoppade trppel och paralleloxer bl.a. När vi hoppade hägre och bredare så fick gisza använda bakbenen på ett riktigt sätt så hon hoppade inte sina arabhopp! Awsome:D Så Demi och jag kom fram till att jag ska hoppa breda och höga hinder för att hon ska få in det till vanliga oxå. Och så ramlade jag av 3 gånger oxå;O hahah asså är ju inte van att hoppa en trippel på 1.10 och 1.10 bred! Och då tar hon riktigt fina språng och jag har ju vant mig att följa med i hennes arabhopp-Kaninhopp. Upp och ner liksom. Så första gången när vi kom på en paralleloxer på 1.10 så skulle ni sett min min alltså. Fick värsta chocken xD

Men igår så tog jag tillfället iakt och lagade kyckling och klyftpotatis. När mamma och pappa kom hem blev mama typ skitglad och berömde mig 100 gånger om. Och maten blev riktigt bra! Känner mig rätt stolt så det gör vi om:)



Tog 2 snabba bilder.
Nu drar jag snart till stallet för att va med när Gisza skos sen mockar jag och gör klart allt. Åker hem och börjar fixa i rummet tror jag... Ska ju få en större säng! :D Sen åker jag ner igen för att rida med Emma. För mig blir det nog bara en väldigt lugn tur i skog och mark så hon får gå bort träningsvärken hon lätt kommer ha i bakbenen. Sen imorgon på Hööks måste jag köpa bogskydd till täcket för hon har fått världens skavsår av flistäcket :O Inge bra! fast hon får iochförsig alltid skavsår framme vid bogen så förstår inte varför Fanny inte har införskaffat det innan... Men nu står Elin här nera och väntar på mig.
Ha det bra!
Kram<3

Kommentarer
Postat av: Bobo

Skärtning Anna! Får jag smaka maten du lagat, Sitter här och käkar Gorbys och Cola, Fast colan äter jag inte den dricker jag, Så att du inte missförstår alltså! Poss poss.. Min Cola-flaska vill hälsa till Tajtis så det kan du väl göra? Alltså hälsa till Tajtis från Cola Då blir han Jätteglad, Bye bye



//Bobo med W



P.s I love ya!

2011-10-08 @ 14:05:50
Postat av: Bobo m W

Börja m blogg häromdan ville inte säga det igår hahaha^^



//Bobo m W

2011-10-08 @ 14:24:39
URL: http://sheisablackstar.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0