29 September-Kvällning.

Godafton;)
Gjort klart allt hemstudier nu. Guud va segt det gick i slutet! Helt otroligt. Men iaf, hoppas ni anmäler er till tävlingen jag startar imorgon. Ni har vart dåliga på det men visa nu att ni vill att jag ska fixa sånt. Jag bloggar ju faktiskt FÖR er...

Imorgon blir det andra riktiga skoldagen för veckan. Och det är ju Fredag så efter det blir det helg. Haha chill vecka kan man väl säga?! I helgen ska jag in till södertälje och träffa någon...;) Hahaha ni får veta senare. Kankse.. Ja, om ni är snälla!!
Vad händer imorgon?

Nu ser ni bättre hur kort mitt hår blev...;(
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem du ska träffa i helgen :) Din DEJT! :P Ses i morgon :) P.S snygg frilla, Du passar bra i kort hår.. Även fast jag inte ser så stor skillnad.. Du vet jag har ju bara två hjärnceller och dom är bögar poss poss

2011-09-29 @ 22:21:17

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0