4 September-Hjälp mig!

Ahhhhhhh jag blir galen!! Jag ska ju troligen måla och fixa om i rummet. Och hittar massa fint som jag tror jag ska köpa men jag her ett STORT problem! Jag kan inte bestämma hur jag ska måla mitt rum.

Ska det va helvitt?
Vitt med en målad fondvägg? ( Vi ska inte tappetsera:/)
Och isåfall vilken färg ska fondväggen vara? Kan inte ha för mörk då mitt rum är otroligt litet... Och jag vill ha svarta och vita detaljer.
Och jag får bara inte ihop det!!:O

Så nu vänder jag mig till er. Ni brukar komma med bra tips och råd så, har ni några tips? Isåfall får ni jättegärna hjälpa mig. För behöver värkligen HJÄLP NUU!!!

Mitt rum just nu







Ursäkta kvalitén men tog med camen... Men som ni säkert ser så känns det ju inte lite 9 årig tjej lr någe... Så det behöver frächas upp så storma med ideér så blir jag jätteglad!:D
Kram




Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0