8 September-Spanska.

Hola a todos! Hacer la tarea español en este momento y que es aburrido! Para poder traducir un texto de 500 palabras del sueco al español y puede escribir un texto como medio de largo ... Jaja Espero que vaya bien en la entrevista que es mañana:O

Ja om ni inte förstår så förstår jag er;) Men imorgon kommer det upp en minitävling.
Blir antingen helgens blogg och vinnaren länkas på min blogg till nästa helg då en ny vinnare utses.
Eller så blir det en tävling där ni ska skriva en text om min blogg. Där kan ni ha med allt från saker jag ska förbättra till saker jag gör grymt. Vinnaren får gästblogga här på bloggen.
Ska ta och fundera vidare på det så får vi se hur det blir imorgon:)

En av bilderna :)

Kram


Kommentarer
Postat av: ebba

Följer dig nu :)

2011-09-08 @ 21:46:06
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu är är veckans blogg tävlingen avslutad så kika in på min blogg och kolla om det blev du som vann! Om inte så kommer det snart fler tävlingar så håll utkik!:D kram

2011-09-09 @ 20:44:26
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0