15 April-Är det nu jag ska le?

Dagarna drar iväg och snart är man 15 (y)
Men mitt år som 14 år har vart ett av de bästa. Jag har fått nya otroliga vänner, fått lägga ner hela min själ på det jag älskar mest-ridningen och Gisza, blivit kär. Men jag är inte nöjd med allt jag gjort. Jag förstörde nästan en vänskap med en tjej jag älskar väldigt mkt! OCh det är något som alltid kommer lämna spår efter sig. Men man lär sig av sina misstag right?
Men jag är nöjd med mina 14 år hittill och nu kan det ju bara bli bättre, speciellt med alla som älskar mig! Tack för att ni finns i mitt liv och delar awesome minnen med mig!

Älska livet!!

 image description



15, snart kommer jag.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0