29 April-Anna Eriksson.

Vem är Anna Eriksson?
Tror ingen har svaret. Inte änns jag själv . Men ska man behöva veta det när man är 15 och har resten av livet framför sig? Är det inte så att man aldrig riktigt vet vem man är. Jag menar, man utvecklas och förändras väl genom hela livet. Idag är jag någon och imorgon någon. Och om tio år är jag oxå någon. Men jag kommer aldrig veta vem. Man tror att man vet vem man är , tills man en dag står där och ser tillbaka på någon. Som egentligen är dusjälv. Sånt skrämmer mig lite. Att aldrig få koll på vem man är.

Detta är första dagen på mitt nya liv!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0