7 April-I just wanna Run!

lördag, wupwup!
Nej men vakna vid halv tio så gick upp då, Kände mig ändå rätt utvilad. Sedan gick jag ut och tog mig en liten joggingrunda. Blir att komma ut och springa iaf varannan dag nu! Känner att jag måste börja träna mer :P (Även fast jag är i stallet varje dag och tränar spinning och core...) Så sprang en sträcka på typ 5 km.

Nu blir det att sitta här och skriva lite på engelskan om jag orkar. Annars får de bli imorgon. Behöver pappa till en sak på arbetet och han är inte hemme just nu. Sen fixa massa AWESOME spellistor på spotify. De ända som är så drygt är att de kommer reklam typ HELA tiden nu ju -.-
Saknar min sötnos förmkt redan!


Kommentarer
Postat av: Lina

glad påsk!

2012-04-07 @ 14:24:03
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0