Part 7.


Fisherman´s Wharf.
Resdag 7.
Tänkte bara ta att börja med att säga att USA har de skönaste sängarna! Man sover väldigt bra i en stor, jätteskön 1.40 säng ;) Ifall ni ville veta alltså!
 
Dagen har flytit på perfekt och redan nu vet jag att jag älskar den här staden. Man kan verkligen känna att det ligger en dimma av lugn samtidigt som man märker att detta är en stor stad med massa liv och rörelse. Annas stil!
Vi tog iaf den omtalande spårvagnen ner till Fisherman's Wharf. Det var rätt annorlund att åka! Och vilka backar sen då. HELT SJUKT BRANTA! Alltså så synd att man inte kan få något bra kort med iphonen. Så ni får helt enkelt ta att åka hit..:D

Fisherman's Wharf var otroligt fint! Och vi har haft riktig tur med vädret :D
Lite senare tog vi oss en titt i lite affärer. Och jag hittade ett par jeans som jag köpte. Ja det va en himlatur för annarshade jag aldrig klarat av kvällen sen!!

 
För på kvällen tog vi buss till china town och åt middag. Snacka om att man blir mätt där!! Så det var riktigt skönt att gå de cirka 2 km som var till hotellet.
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0