Vitlökens huvudstad

Nu har vi anlänt och ätit i staden vi ska bo i över natten. Vi bor i en stad som kallas "vitlökens huvudstad" och vi har skrattat lite åt de och skämtat om det osv. För hasse hatar vitlök. Och när vi väl är framme och går ut bilen ser jag först hasses min, känner lukten och sen är det kört. JAG KAN VERKLIGEN INTE SLUTA SKRATTA!!! Herregud xD
De stinker verkligen vitlök i hela staden!
Jag dog lite halvt dåxD

Imorgon åker vi vidare söderut, vi ska åka på highway 1 ute vid kusten. Så det kommer nog bli riktigt fina bilder att visa upp här! Hade tänkt att skriva "dag för dag" inlägg när jag kommer hem och lägga ut bilder som hör ihop med just den dagen. Skulle ni gilla att läsa det? För annars känns de bara onödigt att sitta och skriva lååånga inlägg som ingen läser :p
Men nu ska väl ni gå upp snart och jag, ja jag ska sova! Hahah:)


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja gör det! :D

2012-08-13 @ 11:19:51
URL: http://Siimonelindgren.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0