Den hemska sanningen

VI lever i en värld full av hat. Vi lever i en värld där alla vet mer om dig än vad du själv vet om dig själv. Eller om något som överhuvudtaget har med ditt liv att göra.
Själv blivit drabbad. MÅNGA gånger.
 
Och detta är inte okej hurrni. Folk sprider ryckten för att de hört något från bordet brevid. Folk sticker knivar i varandras ryggar överallt. Jag har lärt mig vilka människor runt mig jag ska akta mig för. Snackar folk om saker de egentligen inte får snacka om med MIG, då säger jag INGET till den personen som jag inte vill ska komma ut. Du måste vara uppmärksam på vad som händer runt omkring dig ständigt för att kunna avgöra vilka dessa människor är.
Och nej. Jag säger inte att jag aldrig gjort detta. Men det var ett tag sen. Har växt, mognat och förstått felet i allt detta. People grow! Men tyvärr gör ju inte alla de.
 
Livet är exakt som din dagboks dagbok.
Du har en egen, korrekt uppfattning av vad du gjorde igår. Men enligt tjejen border brevid va du någon helt annan stanns, vid en helt annan tid. Japp. Så är det mina vänner.Tjejen brevid dig vet mer om din gårdag än vad du själv gör. Helt otroligt vad vi missar mycket av vad som händer i vårt liv ellerhur? Sick asså. Haha... Konstigt
Men det spelar seriöst ingen roll vad ALLA ANDRA vet. För det är vad du tror som stämmer. Eller nej vänta, nu blev de lite fel va?
Vad alla andra TROR och vad du VET som räknas. Så skit i alla andra rent ut sagt. Shiit liksom, life is a bitch. So what? Me too.
 
Upps... Japp du hörde rätt livet!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0