Jag är stark ensam!

Hujeda mig! Tagit nästan allt i stallet HELT själv idag. Är verkligen supernöjd med mitt eget arbete. Jag menar, hur många 15 åringar tar hand om ett helt stall men alla uppgifter SJÄLV? :3
 
Men jag tog en pause i allt arbete och tog en mysig tur på Giszan. Haha gud va söt hon va när vi tog en galopp över ett snötäckt fält. Bästa känslan, seriöst! Och det var så himla vackert ute, kolla bara!
 
Jag och Elin pyntade ju även i stallet igår. Det blev himla fint! Tyvärr har jag ingen bra bild på det, men ni får nöja er med denna sålänge. Föresten, kommer TROLIGTVIS upp småvideor här på bloggen som handlar om "orvar och stallgänget". Bra grejer, och mycket skratt kommer jag bjuda på. De ni, nu blev ni allt nyfikna va?
Lägg märke till högrejerna i fönstrena, söta va? :D
 
Nu ska trötta slitna jag lägga mig och lyssna på musik och tagga en söndag med ungefär samma arbete som idag. Tummen upp! Eller...

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0