Livet.



Livet. Ja, varför ska du egentligen leva ditt liv? Varför ska du vara glad och lycklig över smågrejer i ditt liv när det finns 1000 grejer som är 1000 ggr värre än dina lyckoämnen?
Varför hit och varför dit. Varför ska vi människor alltid ifrågasätta allt?
-Ja de kan man ju undra sig..?
Ööp, inte ännu en ifrågasättning tack!

DU ska leva ditt liv för att DU är värd det. Du fick ett liv att göra exakt vad du ville av. Vill du totalt skita i att leva det, bara sitta ner och se på medans dagar, månader och år rinner iväg, sure, gör de. Du lever DITT liv.
Vill du tjäna mängder med pengar, få ett toppjobb och bo i fetaste huset och bara bry dig om din karriär och dina pengar. Gör då det. Du lever fortfarande DITT liv.

Ett liv du själv valt och format utan att du egentligen lagt märke till det. Det är därför du ska vara glad över livet. Det är du som har skapat det till vad du vill. I 99 fall av 100 iallafall. Och det komme aldrig bli bättre om du ska sitta och tycka synd om dig för att ditt liv är skit.
Res på dig, kolla dig i spegeln och säg till dig själv att du klarar av livet. Livet är en bitch och DU ska kriga den bitchen. Mörka stunder kommer att finnas där, men det är när du lyckas och är lycklig du verkligen lever. Det är iallafall då jag känner något. Och det är då jag kämpar på ännu mer. För för mig är det aldrig nog!

JAG ÄLSKAR MITT LIV!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0