Lucka 18

Dagens lucka får bli att berätta om denna awesome dag. Ni kommer fatta varför jag inte hunnit blogga om vi säger så! :D

Skolan, elevens val. Och jag +några till från 9a fick hedersuppdraget att måla en vägg i skolan, så jäkla snygg blev den! Medans vi dunka musik så att hela C-huset dånade. Helt seriöst alltså!

Sen vidare till stallet. Mocka, packa mat, ta in och borsta. Gisza vilar idag eftersom att jag hade MAX en timma på mig i stallet. För sen vid 6 skulle jag va på Rhodos (resturang) och äta med alla 9 luciakandidater. Har haft så sjukt roligt och trevligt! Sanslöst :D
Och vi ska förhoppningsvis träffad under lovet oxå. Hoppas hoppas!!

Ja, mer bloggning kommer imorgon, men jag tror ni fattar varför de vart denna dåliga uppdatering ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0