Nu blev det mycket på en gång!

Gårkvällen/natten var super. De andra satt och spela medans jag hade jättetråkigt och låg halvdöd i soffan i 3 h. Men men, är man så snäll som jag är så låter jag dom spela. Somna väl runt halv 4 kanske...
Sen idag drog jag till skärholmen för att köpa de sista julklapparna. Bara 1 kvar nu. Den fixas imorgon!
Nu ska jag ut en snabbis sen åka iväg till SRK och på klinik gör sara algotson. De ni, gratis dessutom ;D

Och ÄNTLIGEN är klänningen fixad. Verkligen supersöt !


Kommentarer
Postat av: - sandra eriksson Δ

svar: hahahha jaaaa klockren!!

Skitsnygg klänning :o

2012-12-20 @ 19:25:19
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0