One last chans.

Sådär. Bloggen ska upp på samma nivå som innan lovet. Bra, vettig uppdatering.

Mitt liv snurrar ordentligt just nu. Tänker OTROLIGT mycket och behöver mycket tid med vänner. Tankar om framtiden tar över gämnt och ständingt. Planerar hela tiden hur jag ska lägga upp dagar, månader. Behövs i mitt liv! Gör listor i huvudet om vad jag måste köpa, vad jag ska blogga om, hur jag ska göra med gisza. Listorna fylls på, glöms bort och görs om. Mitt liv är som en stor bomb. Ena dagen har jag absolut inget att göra. Nästa dag fullt upp! Men stressad blir jag om jag INGET har att göra. Då jäklar stressas det i huvudet.

Imorgon väntar jobb 7-16, gisza ska longeras och jag ska städa/ta hand om mig själv. Datorn är trasig så hur det blir med mina nyårsspecialer blir ju kul att se... Jättetråkigt då jag tänkt ut massa bra grejer. Aja de sket väl sig I guess. Nu ska jag ligga och mysa i sängen. Puss


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0