Part 15.

Universal filmstudio
Mitt livs dag eller något sådant. Det kommer inte änns gå att förklara eller visa med bilder. Men jag ska försöka så gott det går.
 
Tänk dig ett av världens största filmbolag, alla filmer de gjort. Jurassic park, king kong, mamma mia, shutter island, drakula, lassie, american pie. Ja ni fattar. Och detta bara för att nämna 7 av 1000-tals filmer. Och jag har idag fått en guidad tur genom universal inspelningsområden. Över 40 inspelningsstudios, egna "byar" där de spelat in alla serier och delar av filmer. Åkt genom grottan de skapat kingkong i osv. Kan knappt fatta vad det är jag har upplevt.
 
Och såklart fanns d et annat att göra här också. 4 riktigt häftiga åkattraktioner, en vattenbana där du blev riktigt blöt. Ja, GENOMVÅT! 2 3D attraktioner, transformers och simpsons. Sjukt häfftiga. Och en som var filmen mumien. Sedan ett antal shower.Alla var väldigt bra! Har till och med vart 10 meter från den livs levande lassiehunden. De ni!
 
Ja, herregud vilken dag! Detta är något jag ALDRIG, never ever, kommer glömma. Och jag kommer att komma tillbaka. Tack så otroligt mycket för denna dag!!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0