Slutkörd

 
Nu är Anna trött, riktigt trött! Shit vad den senaste veckan slitit på mig. Usch, hatar att inte ha någon ork i kroppen. Känns ju superkul att man ska upp och jobba 7-16. Lycka till Anna...
 
Stallhelgen förra veckan, sen skola och lucia denna vecka med allt som de innebär, sen denna helg upp 7 och halv 7 lördag/söndag. Om det inte vart lov från och med Tisdag hade jag fan inte haft någon ork alls kvar! Nej usch. De är inte ofta jag är såhär trött faktiskt :p Aja, bara ta sig i kragen de sista dagarna med jobb och skola innan lov. Kan ju iallafall garantera er om att jag sover bort hela onsdag. Japp så får det bli!
 
Och NU ska jag beställa denna förbaskade klänning oxå. Lite sent men så blev de.
trött tjej hej.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0