When it's making you like this angry

Ja. Rubriken säger egentligen allt. Och jag tycker det är så otroligt sorgligt på samma gång.
För det är alltid samma sak. Tänker inte nämna namn eller specifika händelser för NI vet vilka ni är.

Vänner är till för att älska och alltid ha där. Som stöd och ärliga känslor. Men inte f*n hanterar människor detta på rätt sätt. Nej! Jag är otroligt rädd om vad jag har, tror dom som verkligen betyder något för mig känner de. Och just därför blir ja så himla arg och besviken när andra människor hanterar vänskap på fel sätt. Eller jag ska nog inte kalla det vänskap längre. För detta är något helt annat. Egentligen är inte JA äG speciellt drabbad. Men personer jag älskar är.

Så kom ihåg , vänskap är något man måste värna om och hantera rätt!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0