17 Februari-Här har ni mig.

Som ni troligen märkt s har bloggen legat helt död denna vecka. Troligen för att jag själv vart typ helt död. Vart/ är fortfarande lite sjuk och då kankse ni tänker, är de nt då bloggen ska ligga på topp med massa inlägg osv?!
Kankse det borde vara så. Men jag har inte haft någon ork för bloggen så då lät jag den vara.

Men nu mår jag mkt bättre och bara halsen som fortfarande gör väldigt ont "/ Men jag är jätteledsen för den dåliga uppdateringen och det ska bli mkt bättre nu!

Om ni av någon anledning vill veta vad jag gjort under denna vecka så är den rätt enkelt och kort att berätta.
Jag har
-Sovit
-Drogat halstabletter och alvedon
-Sett mamma och pappa "slava" i stallet medans jag pysslat med gisza ;) (a)
-Sovit ännu mer
-Kollat One Tree Hill

Är ju liite beroende... Heheh :D


(Och detta är ju bara ett extra plus...)

Kommentarer
Postat av: DU VET VEM !

Ja men för oss är det fan LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVdaaaaaaaaaaag!:o

2012-02-17 @ 20:45:35
URL: http://jumphigher.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0