21 Februari-Fettisdagen!

Halloj^^
Känner att jag har massor att blogga om nu! Men kul att så många anmäler sig till veckans blogg! Ska bli kul att läsa och utse vinnaren. Får jag något att göra nu på kvällen^^ Om ni missat att anmäla er kan ni bara slänga in en kommentar.

Fettisdagen idag då. Fick faktiskt precis reda på de (a) Hehe.. känner mig såå lyckad. Men mamma och pappa skulle tydligen göra en semla var till ikväll så missar inget. Blir faktiskt årets första. Har ni ätit någon semla än då? Isåfall vilken föredrar Du? Jag själv tkr det är godast att blanda grädden och mandelmassan (y)



Nu blir det att plugga det sista av hemmastudierna! Sen fixa MASSA musik till min långa bilresa som väntar i helgen. Mot sälen och göra bergen oroliga ;)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

SV; Tack detsamma! :) Bloglovin byte? ♥

2012-02-21 @ 19:13:30
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Följer dig med :)

2012-02-21 @ 19:20:23
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0