Alex in tha house!!

ChaCha bloggen! alexandra här (A) ja typ bloggar inte så dehär e mitt första inlägg :D
okeej.... ehm.. aah, just nu sitter ja o skypar me anna! hon letar efter musik och ja typ försöker plugga. har två uppsatser att göra klart! de kommer inte hända....
ja har ridit på världens bästa häst idag, de gick jättebra och sen gjorde jag pannkakor.. anna har vart i skolan, hon slutade halv tre och nu ska amanda hem till henne... ja blir dissad.. host!!!!
och sen så måste alla lyssna på världens bästa band Evanescence som ja älskar jättemycket och skulle kunna ge vad som helst för att gå på deras konsär!!!!! :D sen så suger ja på att blogga så ja lägger ner dehär nu..
kyss!  
Alex + Anna = 4ever löv!!! <3

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0